Překlady pro PPC kampaně a sociální sítě
Plánujete oslovit vaše cílové skupiny v zahraničí pomocí PPC kampaní nebo aktivním využíváním sociálních sítích? Nechejte si připravit texty pro váš online marketing od specialistů na marketingové překlady. Naše profesionální překlady budou působit srozumitelně a přirozeně a zajistí tak naplnění vašich obchodních a komunikačních cílů.
Online marketing jako efektivní nástroj komunikace
Internet a kvalitní online marketing je nejrychlejším a nejefektivnějším nástrojem pro oslovení zákazníků a partnerů z celého světa. Profesionální kampaň však musí být ve svých jazykových mutacích maximálně srozumitelná, přirozená a přizpůsobená publiku v cílové zemi.
Profesionální jazykové služby pro online marketing
Práce s klíčovými slovy, nastavení meta dat a celková připravenost stránek pro internetové vyhledávače (SEO) je u nás samozřejmostí. Jen tak budou vaše online kampaně fungovat a vaše webové stránky získají žádoucí návštěvnost.
Zpracování analýzy klíčových slov je komplexní proces a zahrnuje práci SEO specialisty a lingvisty, který je rodilým mluvčím vybraného cizího jazyka. Při sběru dat pracujeme s profesionálními SEO nástroji, např.:
- Google Ads
- Ahrefs
- Marketing Miner
- Similarweb
Naše překlady online marketingových kampaní a cílových webových stránek nebo e-shopu vyhotovíme včetně jazykové korektury rodilým mluvčím cílového jazyka. Připravíme strukturu kampaně, klíčová slova, texty inzerátů, provedeme lokalizaci landing page nebo i celého webu a přizpůsobíme jej jeho cílovým skupinám. Použitím stylových pravidel, klíčových slov a glosářů budou zohledňovat kulturní prostředí cílové země a na návštěvníky tak budou působit přirozeným, srozumitelným a profesionálním dojmem.
Texty pro online marketing překládáme ve zdrojových exportech (nejčastěji .csv formát) nebo přímo v redakčním systému pro jejich správu. Další práce s nimi je tak minimální a vy se můžete plně soustředit na vaši expanzi do zahraničí. Nepodceňujte sílu a kvalitu online marketingových nástrojů. Váš úspěch na mezinárodním trhu na nich závisí.
10 rad pro firemní prezentaci na Facebooku
- Vyplňte o vaší firmě co nejvíce informací. Pokud cílíte na zákazníky ze zahraničí, musíte komunikovat i jejich jazykem.
- Vytvořte zajímavé titulní foto. Zapomeňte na fotobanky, buďte kreativní. Můžete se vložit i vaši reklamu nebo call-to-action prvky.
- Vložte profilový obrázek vaší značky. Tento obrázek bude podporovat váš brand. Měl by tedy dobře vypadat a mít k vaší značce vztah.
- Přidejte aplikace a jiných sociálních médií a komunikačních kanálů. Opět nezapomeňte na call-to-action prvky.
- Začněte svoji komunikaci plánovat. Způsob, četnost příspěvků, obsah a jejich načasování by měla řešit vaše obsahová strategie. Důležité je přispívat pravidelně, nepřehánět to s četností a hlavně vytrvat.
- Reagujte na příspěvky vašich fanoušků. Odpovídejte na dotazy a komentáře, buďte přitom autentičtí, upřímní a otevření. Čím lepší reakce vašich fanoušků budou, tím více lidí vaše příspěvky uvidí.
- Využívejte multimédia. Videa a obrázky jsou mnohem atraktivnější než psaný text. Nabídněte fanouškům to, po čem touží.
- Naučte se zaujmout. Soutěže, rady, novinky, odměny, to vždy získá zaručenou pozornost a přiláká nové fanoušky. Buďte originální, zábavní, překvapujte.
- Propagujte efektivně. Zmapujte svoji cílovou skupinu, neustále testujte a důkladně analyzujte výsledky vašich kampaní. Ušetříte tak nejen spoustu peněz, ale i času.
- Naučte se včas reagovat na změny. Facebook se, stejně jako ostatní sociální sítě, neustále vyvíjí a mění. Sledujte změny, reagujte včas a využívejte novinky dříve než vaši konkurenti.
Síla sociálních sítí
Sociální sítě a jejich dosah na lidi po celém světě představují jeden z nejefektivnějších komunikačních a marketingových nástrojů. Aby však byly vaše příspěvky, události, blogy a další obsah úspěšné, musí na publikum působit přirozeně, autenticky, srozumitelně a uvěřitelně.
Texty pro sociální sítě připravujeme s rodilými mluvčími cílových jazyků, důraz klademe na soulad stylu překladu s charakteristikami cílových skupin. Zajistíme tak pozornost vašeho cílového publika a naplnění stanovených obchodních a komunikačních cílů.
Víme, že jedna kampaň výsledek nedělá a naopak je třeba obsah publikovat dlouhodobě na základě obsahové strategie vaší firmy. Naši překladatelé – copywriteři jsou připraveni pomoci vám i s přípravou a tvorbou vhodných textů.
Pošlete nezávaznou poptávku
Vyplňte poptávkový formulář a my vám obratem zpracujeme nezávaznou cenovou nabídku
Napište nám e-mail
Napište nám a nechejte si vyhotovit nezávaznou cenovou nabídku