Copywriting a content marketing
Texty, které prodávají? Vhodně zvolený tón komunikace, citlivě použitá klíčová slova a originálně sepsané SEO-friendly texty vaši cílovou skupinu zaujmou.
Naše texty mají šťávu a jsou připravené pro internetové vyhledávače. Návštěvníky vašeho webu nebo sociálních sítí tak snadno promění v zákazníky.
Obsahový marketing jako efektivní a nenucený nástroj prodeje
Obsahový marketing NK Langa vám pomůže vytvářet kvalitní obsah, který bude pro vaše zákazníky užitečný nebo je pobaví a rádi jej budou sdílet dál. Kvalitní obsah přitáhne nové návštěvníky, ze kterých se časem stanou zákazníci. Touto formou nenuceného marketingu snadno prokážete svoji odbornost a zlepšíte obchodní výsledky vaší firmy.
Jak pracujeme při tvorbě obsahu
Seznámení a vzájemné představení
Abychom vás lépe poznali, potřebujeme vědět, kdo jsou vaše cílové skupiny zákazníků, kdo je vaše konkurence a jak se od ní odlišujete, jaká je vaše pozice na trhu nebo třeba jaké argumenty používáte pro získání zákazníků.
Na oplátku se vám představíme i my. Kdo jsme, jak pracujeme, kdo s vámi bude v kontaktu.
Je skvělé vědět, jak vypadá člověk, se kterým si telefonujete nebo píšete e-maily, nemyslíte?
Analýza a formulace strategie
Projdeme si obsah, který už máte vytvořený, podíváme se na hodnoty a positioning vaší značky a analyzujeme klíčová slova komunikace.
Promluvíme si i s vašimi zákazníky, abychom se dozvěděli, jak vás vnímají, co oceňují nebo co naopak vidí jako příležitost pro zlepšení.
Na základě analýz navrhneme strategii a obsahový plán, žádoucí tonalitu (tone-of-voice) a komunikační kanály. Než se copywriteři pustí do psaní textů, vše si s vámi samozřejmě odsouhlasíme.
Tvorba obsahu alias copywriting
Naši copywriteři si nastudují analýzy a obsahovou strategii z bodu 2, vyhrnou si rukávy a pustí se do práce.
Vytvoříme ukázkové texty, které vám předložíme k revizi a připomínkám. Díky tomu se s vámi naladíme na stejnou notu a budeme tvořit obsah tak, abyste s ním neměli žádnou dodatečnou práci.
Další obsah pak budeme tvořit podle vašich zadání nebo aktuálních potřeb.
Takže až zase budete na poslední chvíli potřebovat doprovodný text k PFku nebo úvodník do firemního katalogu, budete mít na koho se obrátit.
Měření, vyhodnocení a vylepšování
„Co neměříme, to neřídíme.“ V případě obsahového marketingu to platí dvojnásob.
Mají PPC bannery a kampaně žádoucí konverze? Přivádí posty na Facebooku nové návštěvníky na web? Přináší články na firemním blogu nové zákazníky?
Při měření jsou Google Analytics, Google Adwords, HotJar nebo Marketing Miner naši nejlepší kamarádi. Výsledky měření nám pomohou obsahový marketing vaší firmy dále vylepšovat.
Průběžné měření výsledků pomůže vynakládat vaše peníze skutečně efektivně. Protože prodejní texty mají prodávat, no ne?
Cíle obsahového marketingu NK Langa
Cílem našeho obsahového marketingu je přilákat a udržet cílové skupiny návštěvníků a vyvolat u nich žádoucí akci. Hodnotný obsah vytvořený našimi copywritery podpoří důvěru a autoritu vaší značky, pomůže budovat komunitu jejích příznivců a současně prodávat vaše produkty nebo služby bez tradičních prodejních technik.
Abychom si ujasnili, kam s tvorbou vašeho obsahu míříme, jaké jsou jeho cíle a jak jich dosáhneme, na začátku spolupráce vám vytvoříme obsahovou strategii. Jedná se o základní stavební kámen marketingové a komunikační strategie každé firmy.
Co vám kvalitní obsahový marketing přinese?
- Porozumí vám cílová skupina i internetové vyhledávače.
- Čtivé, srozumitelné a autentické texty budou pro čtenáře přínosné a rádi je budou sdílet.
- Díky citlivé implementaci klíčových slov na web přivedeme nové návštěvníky.
- Originální prodejní texty se správně zvoleným tónem promění návštěvníky v platící zákazníky.
- Získáte nápady i z jiných oborů. Texty píšeme pro hotely, výrobce ponožkobot, importéry motocyklů a čtyřkolek, hobbymarkety nebo prodejce luxusních alkoholických nápojů. Nechte se inspirovat a staňte se ve vašem oboru originálními!
Jaké texty tvoříme
Reference
BAUHAUS – články na blog (přečtěte si případovou studii Lokalizace marketingových textů z němčiny do češtiny vyžaduje profíky)
Grand Hotel Hradec – webové stránky nového designového hotelu v Peci pod Sněžkou
Polaris – texty pro webové stránky importéra čtyřkolek Polaris
YCF – texty pro webové stránky importéra motocyklů YCF
Marketingová agentura HCORE – brožura luxusních alkoholických nápojů pro česká HORECA zařízení
Marketingová agentura Effectix – webové stránky dovozce ojetých automobilů ADESA
Skinners – marketingové texty pro webové stránky celosvětově známého výrobce ponožkobot jsme napsali přímo v němčině
Potřebujete vytvořit obsah přímo v cizích jazycích?
Pak je cizojazyčný copywriting přesně pro vás! Naši copywriteři jsou rodilí mluvčí konkrétních jazyků. Jejich texty svojí kvalitou překonají přeložené texty z češtiny, protože se nemusí držet překladatelských konvencí a struktury původního textu. Originální cizojazyčné texty tak budou znít přirozeně, srozumitelně a čtivě. Získáte tím obchodně úspěšné texty, které budou vaše výrobky nebo služby v zahraničí skvěle prodávat.
Proces tvorby cizojazyčných textů:
- Analýza klíčových slov v češtině, identifikace synonym a překlad rodilým mluvčím do zvoleného jazyka. Hledanost klíčových slov v cizím jazyce ověříme pomocí Google AdWords nebo přímo rešerší v Google vyhledávači.
- Klíčová slova vložíme do cizojazyčných textů. Zhodnotíme sdělení v textech obsažená a případně je přizpůsobíme kulturním zvyklostem dané země nebo cílové skupiny. Citlivé vložení rodilým mluvčím zajistí přirozenost a čtivost výsledných textů.
- Efektivitu vytvořených textů změříme pomocí nástrojů Google Analytics, Marketing Miner aj. Výsledky nám pomohou kvalitu vašich textů dále zlepšovat a získávat z obsahového marketingu maximum.
Potřebujete texty, které návštěvníky vašeho webu nebo sociálních sítí snadno promění v zákazníky?
Pošlete nezávaznou poptávku
Vyplňte poptávkový formulář a my vám obratem zpracujeme nezávaznou cenovou nabídku
Napište nám e-mail
Napište nám a nechejte si vyhotovit nezávaznou cenovou nabídku